Ofte stillede spørgsmål

Levering

Hvad koster levering?

Ingen ting, vi levere fragtfrit

Kan jeg bestille til senere leveringsdato?

Nej ikke ved enkelt leveringer og heller ikke på din første buket når du køber et abonnement. Men du kan allerede ved anden levering af abonnement skubbe din næste levering af buket.

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse, hvad gør jeg?

Tjek dit spam filter og hvis ikke den ligger her, så sender du os en mail på hallo@livingflowers.dk, så fremsender vi en ny.

Kan det lade sig gøre, selv at afhente ens ordre på jeres lager?

Nej, vi har ikke åbent for afhentning, vi bestræber os på at leverer hverdagen efter, hvis du bestiller inden kl. 12.00. Dog kan der nogen gang gå nogle ekstra dage, kontakt os endelig, hvis det haster. Vi kan fanges på 27854444.

Min Ordre

Kan I lave specialfremstillede buketter?

Ja, hvis mængden er stor, altså over 50 buketter af samme slags.

Har jeg fortrydelsesret?

Der er ikke fortrydelsesret på buketterne.

Kan jeg ændre min bestilte buket til en anden stil?

Ja, hvis du har et abonnement vil du ca. 10 dage før din næste levering få en mail med et link, hvor ved du kan ændre stil/buket valg.

Kan jeg bytte mine online-køb i en butik?

Nej, der er ikke bytte mulighed.

Har jeg reklamationsret?

Lige som andre produkter er der reklamationsret, hvis ikke produktet lever op til det lovede. Små skønhedsfejl opstår i naturen og derfor også i vores buketter. Det er derfor helt naturligt, at der kan være knæk og manglende blomster i din buket i forhold til billedet her på siden. Heldigvis er det også disse naturlige forskelle, som gør hver buket smuk og speciel. Blomsterne stilles i en vase uden vand og kan herefter pynte fint og længe.

Hvornår trækkes pengene på min konto?

Vi trækker pengene, når buketterne afsendes.

Hvad gør jeg, hvis min pakke/buket er beskadiget?

Så siger du det til medarbejderne i pakkeshoppen. Vores anbefaling er at du skal pakke din buket ud med det samme, for at se om også buketten er beskadiget. Hvis det er tilfældet, vil pakkeshoppen vejlede dig i hvordan du får GLS til at refundere dit køb/pris.

Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Vores kundeservice kan kontaktes på hallo@livingflowers.dk og via telefon på 27 85 44 44.

Kan jeg købe et bundt blomster i stedet for en bundet buket?

Vi sælger kun buketter, men det kan jo ændre sig i fremtiden.

Kan jeg sende en buket som gave?

Ja, så skal du bare taste modtagerens adresse i leveringsadressen. Vi kan ikke for nuværende medsende kort, men denne service arbejder vi på.

Buketten

Hvorfor kan jeg ikke stille min buket i solen eller nær varmekilder?

Da blomsterne er friske, vil en varmekilde få vandet i dem til at fordampe hurtigere, og direkte sollys vil falme buketten.

Hvordan rengøre jeg min buket?

Dette gør du med en kold føntørre, en luftspray eller forsigtigt med en blød støveklud.

Er det farligt, hvis dyr spiser af buketten?

Nej, da det er et naturprodukt sker der ikke noget ved det, smager måske ikke så godt.

Hvordan kan blomsterne overleve så længe? (Er de falske?)

Buketterne er bundet af friske blomster, som har fået en plante og bionedbrydelig nektar. Denne nektar tager længere tid om at fordampe, i forhold til vand. Det er derfor at buketten kan holde sig frisk så længe. Så et 100% naturprodukt!

Abonnement

Hvordan kan jeg stoppe mit abonnement?

Det kan du gøre ved at logge ind på din profil på vores hjemmeside, her kan du stoppe, pause eller forskyde din levering.

Kan jeg ændre stilen på buketten i mit abonnement?

Ja, det kan du op til hver levering. Ca. 10 dage før din næste levering få en mail med et link, hvor ved du kan ændre stil/buket valg. Ellers kan du gøre det via din personlige side blot du gør det 7 dage før din levering.

Videregives mine personlige oplysninger?

Vi videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre end dem som er nødvendige, for at vi kan levere din buket.