Ofte stillede spørgsmål

Levering

Hvad koster levering?

Gratis levering til pakkeshop, hvis der ønskes hjemmelevering, tillægges et fragtgebyr.

Kan jeg bestille til senere leveringsdato?

Ja i kommentarfeltet i indkøbskurven, kan du skrive en senere leveringsdato. Ved abonnement leveres den første gang ved bestilling. Men du kan allerede ved anden levering af abonnement skubbe din næste levering af buket.

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse, hvad gør jeg?

Tjek dit spamfilter og hvis ikke den ligger her, så sender du os en mail på hallo@livingflowers.dk, så fremsender vi en ny.

Kan jeg hente min ordre på jeres lager?

Du er altid velkommen til at kontakte vores kontor og aftale afhentning. På hjemmesiden kan du vælge Click & Collect mandag til torsdag mellem 9-15 og fredag mellem 9-14.00. Kontakt os endelig, hvis det haster, vi kan fanges på 27854444.

Min Ordre

Kan I lave specialfremstillede buketter?

Erhvervskunder har muligheder for at kontakte os for større blomsterdekorationer/installationer. Sammen med vores designer finder vi altid en flot individuel løsning, som passer til jeres behov.

Har jeg fortrydelsesret?

Der er ikke fortrydelsesret på buketterne.

Kan jeg bytte mine onlinekøb i en butik?

Nej, der er ikke bytte mulighed.

Har jeg reklamationsret?

Lige som andre produkter er der reklamationsret, hvis ikke produktet lever op til det lovede. Små skønhedsfejl opstår i naturen og derfor også i vores buketter. Det er derfor helt naturligt, at der kan være knæk og manglende blomster i din buket i forhold til billedet her på siden. Heldigvis er det også disse naturlige forskelle, som gør hver buket smuk og speciel. Blomsterne stilles i en vase uden vand og kan herefter pynte fint og længe.

Hvornår trækkes pengene på min konto?

Vi trækker pengene, når buketterne afsendes. Med mindre bestillingen er over 7 dage fremme, så trækker vi pengene efter 7 dage, da betalingen ellers vil udløbe.

Hvad gør jeg, hvis min pakke/buket er beskadiget?

Så siger du det til medarbejderne i pakkeshoppen. Vores anbefaling er at du skal pakke din buket ud med det samme, for at se om også buketten er beskadiget. Hvis det er tilfældet, vil pakkeshoppen vejlede dig i hvordan du får GLS til at refundere dit køb/pris.

Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Vores kundeservice kan kontaktes på hallo@livingflowers.dk og via telefon på 27 85 44 44.

Kan jeg købe et bundt blomster i stedet for en bundet buket?

Vi sælger kun buketter, men det kan jo ændre sig i fremtiden.

Kan jeg sende en buket som gave?

Ja, det har vi mange som gør. Indtast modtagerens adresse i leveringsadressen. Der kan også tilføjes et kort ved kassen, hvor du kan skrive en personlig hilsen.

Buketten

Hvorfor kan jeg ikke stille min buket i solen, nær varmekilder og hvordan undgås at den drysser? så den holder længst muligt.

Da blomsterne er friske, vil en varmekilde få vandet i dem til at fordampe hurtigere, og direkte sollys vil få buketten til at falme hurtigere. Når buketten stadig er levende vil den naturligt også reagere på temperatur- og luftfugtigheds forskelle ligesom åbne vinduer vil give mulighed for lette vindstød, og buketten kan naturligt drysse, ved disse forekomster. Under levering kan der naturligt falde lidt blade af, ryst buketten og vend den på hovedet inden den arrangeres i vasen.

Hvordan rengører jeg min buket?

Dette gør du med en kold føntørre, en luftspray eller forsigtigt med en blød støveklud.

Har buketten duft?

De bæredygtige buketter får ikke tilført nogen former for duft. De er 100 % naturlige og den gamle proces som er genoplivet for at buketterne kan holde i 6 måneder, bliver lavet uden kemi og ikke en gang pesticider som ellers bliver brugt mange steder. Da de klimavenlige blomster er levende, vil de alle have deres egen duft, så det kan variere fra buket til buket, men duften vil aftage som buketten tørrer ud, ligesom du kender det fra en almindelig buket, hvor duften også er kraftigst i starten og aftager som de tørrer ud.

Hvordan kan blomsterne overleve så længe? (Er de falske?)

Buketterne er bundet af levende blomster, som har fået en plante og bionedbrydelig nektar. Denne nektar tager længere tid om at fordampe, i forhold til vand. Det er derfor at buketten kan holde sig frisk så længe. Så et 100% naturprodukt! Læs mere på siden under bæredygtighed eller kontakt os på 2785 4444. Vi besøger jævnligt Blomstergården og alle de skønne oplevelser deler vi gerne med dig, så tøv ikke med at kontakte os.

Abonnement

Hvordan kan jeg stoppe mit abonnement?

Det kan du gøre ved at logge ind på din profil på vores hjemmeside, her kan du stoppe, pause eller forskyde din levering.

Kan jeg ændre stilen på buketten i mit abonnement?

Giv os et kald og hør mulighederne.

Videregives mine personlige oplysninger?

Vi videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre end dem som er nødvendige, for at vi kan levere din buket.